Search:

Type: Posts; User: OilfieldGal

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    10
    Views
    8,376

    Wearing it proudly! And most of the guys on the...

    Wearing it proudly! And most of the guys on the crew are too! 222
  2. so, I received an envelope from yall and the...

    so, I received an envelope from yall and the postman tells me he's sorry~confused~...it was ripped open and nothing was in it!!! ~disappointed~ :( Could you possibly send me another bumper sticker to...
  3. Replies
    4
    Views
    2,838

    Storm on June 8th SE NM

    218219220221
  4. Replies
    1
    Views
    1,616

    So Where's a pic of the view????

    So Where's a pic of the view????
  5. Replies
    1
    Views
    2,025

    210 Gotta getcha some!!! :D

    210 Gotta getcha some!!! :D
  6. Replies
    1
    Views
    2,025

    Come to Momma!!!

    I wanna go muddin'!!! 209 ;)
  7. Thread: life

    by OilfieldGal
    Replies
    8
    Views
    4,432

    I've been Mud Logging for 3 years now and love...

    I've been Mud Logging for 3 years now and love it. I worked for a CPA firm before this and man, what a change in scenery!!! I love getting dirty and gettin' paid to do it.
  8. Replies
    1
    Views
    2,933

    I am switching to one on my truck. I've had my...

    I am switching to one on my truck. I've had my truck for a year now and I have already went through 3 filters. From what I know is that all you need to do is spray it off and it's good as new. Hoping...
  9. Replies
    0
    Views
    1,418

    Just another night...

    Just another night....yeah...205
  10. YAY!!! Thank you!!! :) :) :)

    YAY!!! Thank you!!! :) :) :)
  11. I would love a bumper sticker! Would be a perfect...

    I would love a bumper sticker! Would be a perfect piece to my collection on my truck! ;)
  12. Thread: Bit muddy

    by OilfieldGal
    Replies
    5
    Views
    14,335

    I need to be there....with my 4 wheel...

    I need to be there....with my 4 wheel drive....what fun I would have, even if i got stuck...hahaha
  13. I do!!! I ordered a pack of ten to give some of...

    I do!!! I ordered a pack of ten to give some of the guys out here one of course the ones who actually treat me like a human being and not look at me like I shouldn't be out here. ;)
  14. You don't have anything for Mud Loggers how about...

    You don't have anything for Mud Loggers how about a t-shirt with........189
  15. 185 The full view

    185 The full view
  16. Replies
    3
    Views
    2,312

    Poll: 186Southeastern New Mexico, US

    186Southeastern New Mexico, US
  17. Poll: Mud Logger - work smart not hard! :)

    Mud Logger - work smart not hard! :)
  18. Stickers....waiting for my OFFU sticker!!!

    Hers = Mine!!!183184
  19. Thread: Hehe

    by OilfieldGal
    Replies
    3
    Views
    3,807

    Well, technically I have only worked for this one...

    Well, technically I have only worked for this one well logging company. But they are family oriented, they let me have 2 months off for the summer so I can have summer vacation with my kids. And they...
  20. Replies
    1
    Views
    1,778

    Actually found out they ordered 5 cement...

    Actually found out they ordered 5 cement trucks...each hold 250 sacks of cement......"Where did they go wrong?" LOL
  21. Thread: Hehe

    by OilfieldGal
    Replies
    3
    Views
    3,807

    Best Damn Company I've ever worked for!!!178

    Best Damn Company I've ever worked for!!!178
  22. Thread: Hehe

    by OilfieldGal
    Replies
    3
    Views
    3,807

    Hehe

    Yep, it's in my blood! 177
  23. Replies
    1
    Views
    1,778

    No One knows....

    Don't know where they set the packer. Pumping 100's of bags of cement down. Lost returns before tooh for intermediate casing. Eddy County, NM175
Results 1 to 23 of 23